Er du ejer eller webmaster på en webshop eller har du bare en hjemmeside, hvor du ønsker at drive flere besøgende eller købende til, så kan du nemt få optur,ved at benytte Google Adwords.
Du har måske allerede hørt om tjenesten og Google Adsense, som er en gratis tjeneste leveret af google, som giver dig mulighed for at levere reklamer på din hjemmeside. Google Adwords er et stykke udgivelses værktøj for reklamer, som giver dig mulighed for at oprette kampagner for din hjemmeside, så Google og andre bruger på Google Adsense viser netop dine reklamer. herunder har vi samlet top 5 begnyder fejl ved bruger af Adwords kampagner.
Liste over ting du ikke skal benytte i Google Adwords kampagner
- Aat skabe en lang liste af mindre søgeord end målrettede søgeord eller sætninger
- Ikke til at identificere unikke aspekter af dit produkt eller service
- en mangel på søgeord i din annoncetekst
- dirigere brugere udelukkende til din startside
- at skabe enkelte annoncegrupper
- udnytte enkelte kampagner
- at undlade at optimere annoncevisning for dine annoncer
- ikke at spore resultater
- ind i indholdsnetværket uden at ændre bud
- Du ønsker at målrette 100% af søgninger for dine søgeord så meget som muligt. Ingen grund til at gå overbord og budgettering $ 100, når 40 dollar er tilstrækkelig, men gør din forskning. De fleste nye annoncører dog gå til den anden yderlighed og budget et latterligt lavt beløb som $ 5, når 50 dollar er mere i orden.
Læg en kommentar